1 Ağustos 2015 Cumartesi

i'm back babydoll

carl'ın özel karışımından içen ted mosby
Önceki yazımda ağustos 2014'e kadar yeni yazı yok demiştim, 4 yerine 5'e basmam gerekiyormuş aslında bak sen şu işe. Acıyarak bak ki olumsuz enerjin bana geçsin ve neden 1 sene geciktirdiğimi sorguyalayayım. Sınav falan demişim, sınavı kazandım ve çocukluk hayalim olan mühendislik eğitimine başladım. Başladım sonra 1 sene geçti ve ben yine yazmadım :(

İki pencere arasında cereyan dediğimiz olguya maruz kalarak yazılan bu yazı ne kadar ciddi olabilir ki. Hayatımda nelerin değiştiğinden bahsetmek isterim biraz, boynumu sola çevirememenin verdiği üzüntü ile.

Bir sene yurt ortamında kaldım, şehirdeki en ucuz ve haliyle en kötü imkanlara sahip bu yurtta edindiğim dostluk ve tecrübelerin beni olgunlaştırdığını düşünüyorum. Altına işeyip çarşafını temizlik görevlisi ablaya "Doru" yapmış ama sana söyleyemiyor diyen bir oda arkadaşım vardı. Yurdumuzda derme çatma saçma sapan bir havumuz vardı -girmedim tabi- okuldaki herkes bilir bu yurdu, havuz başında çıplak partiler verdiğimiz efsaneleri kulaktan kulağa yayılırdı. Mutfağımız yandı açık unutulan fritöz sayesinde. Yurda kız atan bazıları varmış ben öyle duydum bunu da araya iliştireyim :) O yurtta geçirilen 1 sene için bile ayrı bir blog sayfası açılır bırakın yazıyı. Toplu bir şekilde başımdan geçenleri özetleyeceğim başka bir yazı olacak elbet o anılar kaçar mı? (Söz verdi aha 2016 ağustos'da yazar yine )

1 senenin ardından ise eve çıktım daha yeni tuttum ve sempatik bir yer olacağını hissediyorum. Derslere yoğunlaşmam gerek aynı zamanda kendime de vakit ayırmalıyım. Bu sene umarım daha farklı olacak.(Klasik öğrenci zırvası)

Her neyse bu sefer amacım çok uzun aralar vermek değil, yazma ihtiyacı hissettiğimde yazacağım artık. Eski üslubumu kaybettiğimi düşünüyorum ama bunu tekrar edinmek zor olmasa gerek. Her neyse ihtiyacım olduğunda tekrar yazarım okuyan birileri varsa işaret fişeklerini yaksınlar çünkü kaboom bebek ben döndüm.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder